Tot i així, la ciutat no ha deixat d'apostar per la bicicleta i intentar reduir l'ús del cotxe. Podeu consultar la web municipal de l'Oficina de la Bicicleta. Han declarat el 2008 l'anys de la bicicleta ( i dels ciclistes de Ferrara).
El centre és una zona de vianants, però accessible als ciclistes. Està augmentant progressivament la xarxa per a bicicletes dins del grans eixos de circulació, augmenta el nombre de recintes residencials per ciclistes i vianants, obre totes les vies de sentit únic als ciclistes i millora l'aparcament de les bicicletes (2.500 places gratuïtes, 330 places vigilades i 800 places a l'estació de ferrocarril).
Per veure com viuen aquesta realitat podeu veure el vídeo Movilidad en Europa: el caso de Ferrara. Aquí teniu un extracte del contingut. En el documental L'ecco della bici a partir de la visió d'un estudiant xilè es mostra la relació de la ciutat amb la bicicleta.
Només afegir que malauradament l'única semblança entre Castelló i Ferrara és la població (170.000 habitants) i que també estem en una planura.
1 comentario:
Vaja! En aquest moment no funciona el vídeo :P Per cert, la comparació, lamentablement, és prou correcta.
Un post interessant i que nos dóna una referència.
Salut. Perico.
Publicar un comentario